Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.
Een update voor de Tiger Moth.
Inmiddels is de G-AGHY voorzien van de brandstof bestendige transparante 2K laag. De servo`s, ontvanger, schakelaar en ontvanger accu zijn ingebouwd en aangesloten en ik heb de motor vastgezet met nieuwe motorbouten. Voor alle stuurfuncties gebruik ik Futaba S3001 servo`s behalve op het hoogteroer, daarop zit een Futaba S3010. De aileron aansturing dmv twee S3001`s is (mechanisch) gedifferentieerd, beide ailerons hebben een grotere uitslag naar boven dan naar beneden.
Voor de uitlaat heb ik een eenvoudig systeem bedacht en gemaakt zodat de uitlaat toch aan de juiste zijde uitkomt. Omdat de uitlaat hierdoor in de weg zit voor de gloeiplugklem heb ik een remote-plug in de motorkap ingebouwd en aangesloten.
![]()
![]()
![]()
De remote-plug aansluiting voor de gloeiplugklem zit in de uitsparing voor de uitlaat in de motorkap en valt daardoor uit het zicht:
![]()
Ik laat het grijze uitlaat eindstukje (siliconen) even zoals die nu is, maar wil deze tzt vervangen door een soort schaaluitlaat.
Morgen de Saito FA-100 weer eens laten lopen en wanneer die lekker loopt en goed afgesteld is, komende week waarschijnlijk de maiden!!
Groeten, Ramses