1/10 buggy met custom body

en nu weer verder met de blast 2 want het blijft jeuken....
ik weet alleen nog niet wat het moet worden.
6utypuhe.jpg
 
Het begint er al meer op te lijken.
Ik moet nu alleen iets verzinnen om de body aan de achterkant vast te zetten, heeft iemand een goed idee daarvoor?
Ik dacht zelf zo laag mogelijk en ergens vlak voor de achterspatborden iets aan de zijkant van het chassis maken.
Als de body vast staat kan ik alle randjes en de zaagsneden gaan afwerken
ytu9a7us.jpg


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
 
blokje kunststof bevestigen waar mogelijk en gewoon wat van dat zelfklevende klittenband, zit het goed vast en makkelijk los te halen
 
Hij zit al vast. Met servo steunen van een tamiya group c en daar haaks op een paar universiele body posts
saqugusu.jpg


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
 
Klopt alleen nu een 4wd. Helaas heb ik een poosje geleden een schokdemper kapot gereden dus nu heb ik de voor dempers welke ik reserve had liggen van de 2wd erop gezet. Opzoek naar een leuk betaalbaar setje alu piggytails ofzo denk ik
 
ja dat bedoel ik idd..
het kost me allemaal veel te veel geld, het zou eens wat goedkoper moeten!
daarom bestel ik nu ook uit duitsland ;)
de BX2 is ook niet geschikt voor mijn interesse. de minion was beter! de twister is me nogsteeds alles, deze staat in de wacht om een makeover te krijgen!
mocht iemand nog een voor demper van een BX hebben liggen hoor ik het graag
de velgen van jou laatste kyosho wil ik onder de twister hebben, toffe dingen!!
alu?
 
De laatste in het kyosho draadje.
Wat me niet bevalt aan de bx is dat de transmissie niet goed is afgesloten. Dat kapje helpt helemaal niet. Ik ben al aan mijn 3e spur a 12euronogwattes terwijl de twister het altijd nog doet met de fabrieksopstelling! Stenen zitte ertussen helaas en dat terwijl ik op hetzelfde terreind rijdt.

Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
 
Die Scorpion? Die ligt nog niet eens hier in de winkel, is een re-release.

Ik heb het kapje extra afgedicht met wat tape, dan gaat het wel als je niet in al te stoffig terrein rijst. Maar het blijft kwetsbaar, en zeker als je flink offroad gaat. De Twister is daar inderdaad beter in, en ook de Minion, waar je maar 1 schroefje los hoeft te halen om eventueel vuil uit het spur te kunnen vissen, terwijl er ook niet snel wat in zal komen. Ze zouden bij LRP ook eens moeten kijken naar hoe dit geregeld is bij de 1/14 schaal EMB buggy, die heeft dezelfde motoropstelling, rechts-achter, en toch een goede afscherming, maar pinion en spur zelfs zonder te schroeven bereikbaar zijn.
 
Back
Top