Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke, is een keuze geweest, we zullen wel zien als er volgend jaar een update op de motoren komt.....Roelof zei:De slag van een Mega is net als een Nova 16.8, daar is niets anders. De hele Mega motor is kwaliteit naar de prijs, hadden ze de verkoopprijs een fractie duurder gemaakt hadden ze betere kwaliteit materialen kunnen gebruiken.
Dus, prima motor voor de recreatierijder, net gaf je anders aan......Wat ik al eerder aangegeven hebt lijken alleen de motoren waar het uiterste uit gehaald wordt snel kapot te gaan, kan ik nu van Freek niet zeggen....
Broodje aap verhalen, ja er waren problemen, maar niet heel veel, en de problemen zijn zoals beloofd naar tevredenheid opgelost.....Ik had begrepen dat ook de ZX21 Sport bij de MACH geen lang en gezond leven kende en er nogal wat terug zijn gestuurt.
Oke, je JP had het inderdaad koud, maar ook de C5 Rody en zoals je zei de 8-poorts JP's hadden problemen, maar die zijn wel heel erg prijzig.Mijn JP had ik ook al aangegeven dat de wintersessies hoogstwaarschijnlijk niet goed gedaan heeft en de R&B was ik ook zeer ontevreden over en ook hoe dit door Rody verder is afgehandeld terwijl het probleem bekend was, in tegenstelling van mijn C5 die 27 liter heeft gehaald. Voor mij voorlopig geen R&B meer al weet ik dat het probleem zich alleen voor deed bij de C5-Rody waar de 8-poorter set in zit. Ook JP kende het probleem bij zijn 8-poorter R03 en die heeft nu al een tijdje weer 7-poorter setjes in zitten.
Maar geen enkele motormerk kan zich zo'n begin veroorloven als Mega sinds begin dit jaar heeft doorgemaakt. Die aftersale support was nodig anders had niemand meer met die motoren gereden. Als de kwaliteit op niveau is zal de support ook weer inslinken.
Bart_Banaan zei:Yo, Martin, verzand nou elk motor draadje in een welles-nietes spelletje over de Mega motoren??
Maar laten we het over Mario Rossi en zijn nieuwe Falcon motoren hebben: wat verwacht men daarvan? Heeft die man de gave om een geheel nieuwe fabriek om zijn kennis heen te bouwen? Zal hij nu de 'magische' motoren gaan bouwen? Wat denken jullie zoal?
Roelof zei:Wat heet ontwikkelen.....
Als Mario dezelfde productieprocessen kan opstarten als Novarossi kent is het gewoon kopieren ipv. ontwikkelen. De kennis die Mario heeft zal voldoende zijn om een goede motor neer te zetten mits de materialen maar kloppen.
Als hij afhankelijk moet zijn van externe leveranciers kan ik je zeggen dat er veel uitzoekwerk is om de juiste materialen voor de bus en zuiger te vinden om dat bij elkaar passend te krijgen. En naast dat een continuïteit in die materialen.
Bart_Banaan zei:En misschien dat dit ook nog eens interessant kan zijn (worden): Serpert MRC is de distributeur en vertegenwoordiger van GRP in Nederland:
http://www.grpgandini.com/it/distributori.asp