Mijn HPI Baja 5B SS

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door RCstylzz, 15 okt 2012.

  1. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.384
    Locatie:
    Zwolle
    VRC of dominaters schijnen een van de beste uitlaten te zijn op het moment ( qua power ), misschien ook de moeite waar om naar te kijken?
    De Dominators zijn wel herriedingen trouwens, maar dat heeft ook wel wat :)
     
  2. Etinogard

    Etinogard

    Lid geworden:
    27 mei 2012
    Berichten:
    608
    Locatie:
    Blerick-Limburg-Nederland
    Kijk ook eens naar een VRC, meesterlijk vermogen en als ik het moet geloven meer dan een Jetpro en een Samba, meende ook meer dan de gemiddelde Mielke uitlaat.
    Enigste nadeel is dat je de uitlaat moet oliën voor de ruwe look of spuiten, beide om roestvorming tegen te gaan.

    Zelf heb ik een VRC Pro, deze zijn voor 26cc getuned en sneller, al heb ik deze op een standaard 26cc maar nog steeds genoeg vermogen om wheelies te trekken en de achterkant trekt dwars onder vol gas op asfalt
     
  3. RCstylzz

    RCstylzz

    Lid geworden:
    8 jun 2012
    Berichten:
    250
    Locatie:
    Belgie; Oost-Vlaanderen; Aalst
    Ik ga de Jetpro houden.
    Ik ga nu een Savox stuurservo bestellen, aangezien ik de verkeerde heb toegekregen (gasservo)
     
  4. RCstylzz

    RCstylzz

    Lid geworden:
    8 jun 2012
    Berichten:
    250
    Locatie:
    Belgie; Oost-Vlaanderen; Aalst
    UPDATE :D
    Terug even een update:
    Wat is er allemaal verandert ?
    Savox SC 1256-TG gasservo en een Savox SV 0235-MG stuurservo
    Jetpro V2

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik heb ook vandaag nog wat leds gesoldeerd, deze werken op een 9 volt batterij :D

    [​IMG]
     
  5. fastrockets

    fastrockets

    Lid geworden:
    28 okt 2011
    Berichten:
    1.896
    Locatie:
    <(^^,)>
  6. rcnitrolover

    rcnitrolover

    Lid geworden:
    2 sep 2012
    Berichten:
    343
    Locatie:
    Ede
    moooooi!!!
    wil je ook is een algemene foto van de voorkant maken?
     
  7. RCstylzz

    RCstylzz

    Lid geworden:
    8 jun 2012
    Berichten:
    250
    Locatie:
    Belgie; Oost-Vlaanderen; Aalst
    Op aanvraag van rcnitrolover een foto van de voorkant :D

    [​IMG]
     
  8. rcnitrolover

    rcnitrolover

    Lid geworden:
    2 sep 2012
    Berichten:
    343
    Locatie:
    Ede
    bedankt,
    maar ik zie geen foto????
     
  9. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.384
    Locatie:
    Zwolle
    Hier ook niet..

    Welk luchtfilter gebruik je trouwens?
     
  10. RCstylzz

    RCstylzz

    Lid geworden:
    8 jun 2012
    Berichten:
    250
    Locatie:
    Belgie; Oost-Vlaanderen; Aalst
    ik gebruik de standaard luchtfilter.
    Hierbij de foto van de voorkant.

    [​IMG]
     
  11. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.384
    Locatie:
    Zwolle
    Persoonlijk zou ik die eraf halen en voor een K&N filter gaan.
    Langs de zwarte randen wil nog wel eens zand komen, en dan gaat je dure cilinder ( en blok ) kapot.
    Die K&N's zijn heel makkelijk qua schoonmaken en inolien itt schuim filters..
     
  12. RCstylzz

    RCstylzz

    Lid geworden:
    8 jun 2012
    Berichten:
    250
    Locatie:
    Belgie; Oost-Vlaanderen; Aalst
    Moest ik mijn filter ooit vervangen zou het een twinair worden, aangezien ik hier al zeer tevreden tevreden over ben van op men pitbike :D
     
  13. den204

    den204

    Lid geworden:
    29 apr 2011
    Berichten:
    41
    K&N filters zijn niet heel goed bestand tegen stof en zand.
    Schuim filters zijn beter.
     
  14. Etinogard

    Etinogard

    Lid geworden:
    27 mei 2012
    Berichten:
    608
    Locatie:
    Blerick-Limburg-Nederland
    Sowieso rijden de meeste mensen met anti statische hoezen, en er zijn er ook die over de K&N nog een pre-schuimfilter hebben.
     
  15. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.384
    Locatie:
    Zwolle
    Prefilter is niet nodig, antistatische hoes is een voorzorgmaatregel in fijn/mul zand, wat ook word gedaan met schuimfilters..
    Je moet ze goed onderhouden en in oliën, maar dat moet je met een schuimfilter ook..
    Persoonlijk zou ik direct weer gaan voor een K&N, vooral door de makkelijke manier van in oliën, zonder al die vette bende, maar het is een persoonlijke keuze denk ik.
    WBT zanddoorlaat:

    RCBigscaleForum.nl ? Toon onderwerp - Schuim vs K&N
     

Deel Deze Pagina