Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat is je probleem eigenlijk?
Op het asje zit een platte kant zover tot de d- gear wordt geblokkeerd, als je platte kant van je d- gear niet meer plat is schuift het ronde gedeelte van het asje door de gear.
Klopt! Dit kan alleen gebeuren als het tandwiel op je tailshaft versleten is, gewoon vervangen en opgelost.
Tijdens het vliegen moet je toch gemerkt hebben dat de staart af en toe niet houd
Ik heb er nu een metalen D gear opzitten zodat dit mij al niet meer kan overkomen
Grtz Rudi
Trouwens:
Maat van me heeft onlangs n 130x gekocht. Met 1 blik kon ik t al zien: een on-officieel V2!!! Standaard met metal bevel gear hetgeen DUIDELIJK vrij beweegt t.o.v. mosfet van de elevator servo, zeer weinig speling op de swash (rubbertjes aangepast), weinig speling op de staartas en out of the box PERFEKT vliegend, kon handsfree hooveren. Enkel kleine aanpassing gedaan op de RUD gain vanwege iets nerveuze staart. Heel sneaky van HH maar dit viel te verwachten.
Dus de twijfelaars: De maandagmorgen versie was al ok met wat aanpassingen maar deze versie is heeel ok! (Ik kan het niet geloven dat ik HH promoot hier terwijl ik t zelf boycot maar van deze heli word ik gewoon blij, en dat voor die prijs..)
@Dylan:
Jouw mening is/was gebasseerd op feiten. Ik weet zeker dat n aantal mensen hierdoor hebben gekozen om NIET voor de 130x te gaan. In feite heb je dan mensen behoed voor n stukje kapitaalvernietiging...
Stel je voor dat HH iedereen tegemoet moest komen die een exemplaar bezit hetgeen hun fantastische quality check is 'ontgaan' ......daar heb je ruggegraat voor nodig. HH heeft dat niet.
HH heeft wel ruggengraat maar dan enkel voor AmerikanenDaar zie je genoeg postings over jongens die zo'n heli eerst 30x crashen en dan komen uithuilen op de forums over wat een k*tkwaliteit die Blade wel is.
Ze worden dan aangeraden om heel de boel terug naar de dealer te sturen waarna ze meestal de gerepareerde heli mét extra onderdelen of zelfs een kompleet nieuwe heli terugkrijgen!!
In Europa en waarschijnlijk de rest van de wereld mag je zelf uitzoeken hoe je het oplostnweer:
nweer: Met andere woorden, Amerikaanse klanten krijgen dus service ten koste van de rest van HUN klanten want mijn Euro's gaan ook in hun zakken
Grtz Rudi
nou ik ga natuurlijk geen namen noemen, maar ik kan je wel garanderen dat HH toch een van de beste is als het om aftersale service gaat in vergelijking met een hoop andere merken die wij verkopen en dat zeg ik echt niet omdat HH mij iets extra geeft hoor en we verkopen een hoop merken.