Hallo, Na een tijdje gestopt te zijn wil ik toch graag weer gaan tijden. Nu leek zo'n rally wagen wel leuk om te hebben. Met zo'n rally wagen kan je tenminste lekker overal rijden en lekker "raggen". Nu zie ik alleen niet veel auto's daarin, klopt dat? Ik heb tot nu toe alleen de hpi wr8 gezien rtr voor 417 euro. Zijn daar nog andere merken in toevallig of? Een buggy vindt ik niet echt mooi/ leuk. Alvast bedankt voor de meningen en informatie. Gr.
Rally Dan denk ik dat de Traxxas TRX7407 wel iets voor je is. Dat is een mooie, degelijke auto en je kunt er overal onderdelen voor krijgen en de onderdelen zijn doorgaans ook niet duur.
De traxxas genoemd hierboven is een brushless uitvoering, de topicstarter zoekt naar nitro .. Bv HPI WR8 Castrol Ford Fiesta Abu Dhabi WRC RTR 106950 Kyosho DRX 2.4GHz Subaru Impreza WRC 31051-RS
Qua RTR "merken" zijn er de Kyosho DRX, HPI WR8 en Thunder Tiger Mini WRC Nitro. Natuurlijk kan je ook een 1/8 nitro buggy ombouwen naar "rally game" standaard. Een maat van mij heeft evt een Carson nitro 1/8 rally te koop staan als je interesse hebt. Ik vind nitro niets anders had ik die wagen zel wel overgenomen. Je kan de DRX Nitro vaak voor een prikkie kopen, vooral bij onze Oosterburen. Kyosho wordt daar veel verkocht en de DRX Nitro is veel van zijn waarde verloren met de komst van de DRX VE.
Een andere optie is de Kyoshoe GT2 in bv. de Subaru uitvoering en er een paar buggy banden onder zetten.
Dat gaat niet. De Subaru body is voor een GT chassis, de GT2 heeft een langere wielbasis 330 vs 360. Past nie :rainbow1: Als je een GT chassis kan vinden sure, maar een buggy conversie werk dan beter voor rally.
bedankt voor alle informatie. Wat ik nu zie is dat de Thunder Tiger Mini WRC Nitro ten opzichte van de hpi wr8 een lagere chassis heeft, klopt dat? ik wil ook lekker raggen op zand en modder en dat soort dingen dan valt de mini denk ik af toch? bedankt
De TT is groter dan de HPI, je moet ze wel in schaal zien. URC heeft de brushless versies vergeleken en de HPI scoorde verrassend goed, rekening houdend met zijn relatief lage rij hoogte. Ga je echt off road dan zal de WR8 het echt wel moeilijker krijgen. Ik denk dat je het beste een 1/8 buggy kunt nemen en ombouwen in rally als je meer off road wil. Slechts mijn mening.
Thunder Tiger ER4 G3 new body & tires at the bash park - YouTube TT Mini na wat aanpassingen - body en wielen. ...en een vergelijking HPI WR8 vs. Traxxas Rally vs. Kyosho DRX vs. TT ER-4 G3, my thoughts - YouTube Nb. Brushless hier, maar een aardige indicatie.
Hey, Ik zat wat te zoeken op google en kwam via conrad merknaam Reely tegen. De rally auto en buggy zien er leuk uit en rtr. Die buggy kost 155 euro en zo'n tourwagen rally kost 355 euro, dus relatief vrij goedkoop. Wat zijn jullie er ervaringen over deze auto en met name ook reserve onderdelen? Gr
Reely Hallo, Ik zag op internet vrij goedkope rc wagens van het merknaam Reely (conrad) heeft iemand ervaringen met dit merk? dit qua merk en kwaliteit? Alvast bedankt.
dit merk is al heel vaak besproken. de meningen zijn erg verdeelt over dit merk. de ene helft vind ze perfect en de andere niet. voor entrylevel auto is het wel een leuke auto denk ik. maar daar kunnen de echte reely rijders je vast meer over vertellen
Reely is geen merk op zich, maar een extra merknaam die Conrad in het leven heeft geroepen. En onder die "kap" kom je van alles tegen. Zo zijn de Reely Dirt Paw banden in werkelijkheid van Pro Line, maar dat geldt niet voor alle Reely banden. Zo zal je met de auto's ook wisselende kwaliteit tegenkomen.