Hallo Ik ben aan het kijken naar een baja en ik zou een nieuwe kopen voor dan te converteren naar electro. Maar de baja 5b ss kost evenveel of en gewone baja 5b Maar is er nog veel verschil tussen die 2? Buiten de motor dan want die ga ik toch niet gebruiken. Mvg
de SS... is de kit, De kan je hem zelf bouwen, daar zit een 26cc motor bij.... en de kits hebben geen servo's! maar wel Alu onderdelen Bij pitstopshop kan je hem zonder motorblok bestellen, De kit versie... De RTR... heeft een 23cc blok... En is helemaal RTR
Ja maar de kit vind ik wel interresant dat zelf bouwen. Maar die motor heb ik dus niet nodig. Ja enkel de alu parts verschillen dan want de vering is dezelfste gewoon zonder kleurkes enz.. Dus aan de kit hebben ze veel meer winst. E de servo die in de gewone 5b zit isdie goed of moet die toch vervangen worden? En ja ok k weet baja 5b flux Maar op de 5b flux zit geen fan die de motor afkoeld wat bij een conversion set van castle wel zit.. En de baja 5b flux heeft motor rem en geen mechanische rem.. Dus door die mechanische rem word de motor minder warm!!! En ook de rijtijd word langer want de battery'en worden wat gespaard.. Allee dat denk ik dus. Ervaring met de ve8 buggy met mechanische rem en buggy motor word echt minder warm. Mvg
Ik ben het ff kwijt, Als leobijvlagen nou zegt dat er een Mooie RTR 5b flux te koop is, En die is er ook... Was 't vergeten... Zal ik dat doen hoor, En dat motor koeling verhaal slaat nergens op, Bij een wagen van 1000 euro, Zal dat toch wel goed geregeld zijn... En anders, Doe je er nog een extra fan op... En je bent ook veel goedkoper uit... Snappie? Ik zou zelf gewoon voor de RTR gaan, Is alles voor je klaar gemaakt, Lipo's er in en rijden!
Ja, maar ik vind bouwen wel leuk.. Maar opdie flux rtr hebk geen mechanische rem endat vind ik jammer.. En alsik de baja 5b ss koop en ik kan de motor,verkopen voor 285 euro endan koop ik een castle,conversion set komt het overeen uit. Mvg
het is sowieso wijs om je wagen zelf te bouwen, Ook bij HPI moet alles opnieuw aangedraaid worden. Maar vooral omdat je je wagen goed leert kennen.
Ik heb gezien datze die zonder motorblok verkopen.. Maar voor zelfste prijs koop ik 1 met motor.. Dan kan ik beter die motor verkopen voor 100 euro en heb ik winst..
Hij kost zonder motorblok.... 873,90 + Fuelie 26 cc v2 engine... + Euro 150,00 Moet je even goed lezen,
bij pitstop kan je hem mee bestellen, ... Maar dat kan alleen als je de baja ook besteld, Anders is die 180 euro...
Ik geraak aan baja 5b ss kit version met motor voor 960 dus als ik motor verkoop voor 100 heb ik winst Snapt u?
Laat je anders ff goed bijpraten en informeren bij de mannen van BEERACING in Maassluis. Deze heren zijn goed op de hoogte van alle mogelijkheden en kunnen je dus een goed advies geven en zelfs een auto verkopen.
Hoe kan je in vredesnaam €960.- uitgeven ,de motor verkopen voor €100.- en dan nog winst maken. Volgens mij zit je dan nog met een klein verschil van €860.-