Hallo iedereen, Van de week men Marder uit elkaar gehaald vanwege een "knarsend" geluid. Ik had een vermoede dat het van de tussenas vandaan kwam. Dit klopte en om het te verkomen direct Aluminium motorsteunen en aandrijfplaat gemonteerd. (Dit had ik nog niet slecht he? ) Verder heb ik mijn VRC uitlaatje ook zwart gemaakt met kachelzwart vond het blanke staal toch wat minder Na een rondje te rijden was men trekstarter weer moeilijk aan het doen, heb toen een oud T-shirt gepakt en daar een "hoesje" van gemaakt. Vond het wel een fototje waard Nu heb ik dus ook nog een vraagje.. Ik ben van de week over gegaan op andere motorolie (MX-7 van Putoline). Hierdoor moest ik men carburateur dus opnieuw afstellen is allemaal gelukt, maar als ik aan het rijden ben zit dat primer balletje wel ontzettend vol. Ik weet niet of dat voor de nieuwe afstelling ook al was. Rijdt verder wel als een jecko. Kan iemand mij vertellen of dat wat uitmaakt of niet? Beter te vol als te leeg toch? :rolling: Groetjes Richard
Hey fastrockets, Dankjewel voor je snelle reactie. Dacht zelf dat het ook niet zoveel uitmaakte, maar wou het toch zeker weten!
Het bolletje is zeg maar het pompje om brandstof in je carburateur te pompen als je de tank leeg hebt gereden of als ie lang heeft stilgestaan, dus is het goed als het bolletje vol zit want als ie leeg zou zijn zou je motor dus geen benzine krijgen. Gr Leo
Dankjewel voor je reactie Leo! Ik dacht misschien dat het aan de afstelling van de carburateur lag. Dus dat hij te rijk liep enzo, blijkt nu inderdaad niet het geval te zijn bougie is gewoon mooi bruin. Zitte soms ook luchtbelletjes in, maar dat zal vast komen door het baggeren in het gras