Hee Vrienden, wat kan je doen als je met IDEAL betaalde bestelling niet aankomt? Had allang moeten zijn ontvangen, schijnbaar zoekgeraakt? Geld weg, wie is hier nu verantwoordelijk voor, ik in ieder geval niet? Post.nl horen, RC shop geeft geen respons??
Lastig, enkel wij kunnen er niet zoveel mee.. Bel , sms , email de verkoper... Doe aangifte als je vermoed dat je opgelicht bent.. Sterkte ermee... Even uit voorzorg, als we namen gaan noemen, of gaan "stemmingsmaken" of schandpaal praktijken gaan krijgen, is het topic snel dicht.. Emil, mod
Even googlen op de naam van de persoon of de shop, misschien vind je meer verhalen. Als het een officiele winkel is moet je ze misschien gewoon even bellen.
Tja, geen telefoon, alleen mail, al 2xmail zonder reactie, ik noem geen namen, wel vaker bij besteld, altijd binnen 24u binnen, nu al 6dagen!!
Appie, 6 dagen is nog steeds geen eeuwigheid. Gewoon nog wat geduld oefenen voor we conclusies trekken die er niet noodzakelijk zijn, track and trace? Maandag een nieuwe Iphone batterij besteld, voor 22 uur bestellen dan de dag daarop in de bus, niet dus Nog aan het wachten. Komt wel deze kant uit. Stevo
Misschien was de 'aktuele voorraad' niet meer zo aktueel? Foutje bij Postnl? Ik had laatst ook zomaar een Mpx Mentor bij me op de stoep staan (mocht hem helaas niet houden)
Ik snap je wel hoor, ook veelal kriebels als iets mijn kant moet uitkomen en ik echt wel verder wil werken aan mijn project, geduld en rede zijn dan ook niet mijn sterkste kant. Stevo
..misschien op vakantie ... heb ik ook een keer gehad, dan wordt zo'n zaakje door 1 persoon vanuit huis gerund en bij twee weekjes weg worden de bestellingen ook pas later verstuurd ....uiteraard krijg je dan ook geen antwoord op je mail ...
Dan is het wel zo handig om dat soort zaken even op je website te vermelden, een out-of office reply in te stellen en je voicemail aan te passen.
ik heb onlangs 3 weken gewacht op een pakje dat normaal op 2 dagen hier is. uiteindelijk toch toegekomen. ik zou zeggen. wacht nog een beetje af.
Het kan ook andersom Ik zat nog op de verzend bevestiging te wachten ... Stond de postbode al met het pakket aan de deur Verzend bevestiging kwam dagen later Jammer genoeg kwam er geen levering meer Andre
Wet "kopen op afstand" vereist wel dat alle bedrijfsgegevens inzichtbaar zijn, jij als klant moet een telefoonnummer kunnen vinden (of op basis van het adres). Als beide niet aangegeven zijn voldoet de winkel niet aan deze wet.......
OpgelichtopInternet - Index https://www.mijnpolitie.nl/miocheck.shtml Wel grappig, en in onze hobby steeds noodzakelijker ;-) Hier kun je zoeken op namen, rekeningnr etc, kun je zien of er gedupeerden door een bedrijf of persoon zijn. Ik heb ook een paar van mijn hofleveranciers opgezocht.. Stond wel wat over in, maar bleek allemaal te gaan om ongeduldige mensen, dus tel ik niet mee Wil natuurlijk niet zeggen dat als het hier niet te vinden is, het wel goed zal zijn, wel zelf na blijven denken natuurlijk.
tja dat heb je nu met die oproepkracht postbodes, het intereseerd sommige gasten geen bal, vroeger hadden we hier vaste postbodes die kon je, maar nu gasten ook scholieren nou die gooien er met de pet naar hoor, ze hadden er in schiedam eentje op heterdaad betrapt die zn post in een oud papiercontainer aan t dumpen was, ik heb ook wel pakjes verstuurd en nooit aan gekomen, ben al heel wat lagers en stickers en andere truck parts kwijt geraakt en je hebt geen track trace nr en post die stuurd na klacht een briefje met mededeling we hebben het niet kunnen traceren, maar als je spullen bij winkel besteld hebt en niks ontvangen en ze antwoorden niet op mails nou dan toch even een bezoekje brengen als t in holland is, als t buitenland is dan heb je wel probleem,of je moet er gelijk een vakantie aan vast plakken
Jammer dat nu weer gelijk het beschuldigend vinger wordt gewezen naar tntpost e.d ,negen van de tien gevallen is de winkelier,www shop, of oversea sjop de boos doender , te laks met versturen of andere info te verstrekken, en ja dan is de post bezorgenden bedrijven de boosdoender?, ook www sjops werken met scholieren en ander "non geintresseerde" verpakkers en verstuurders..... En dan moet je weer gaan bellen omdat weer niet eens het bestelde hebt gehad , dit komt net zo vaak voor dan dat de post bedrijven "verzaken". Niet alles is 100% gegarandeerd als je bij een www sjop iets besteld, en ja omdat de ene sjop net iets goedkoper is dan de andere gerenomeerde sjop heeft altijd een keerzijde , en men is oud en wijs genoeg om dat "geschil" op te lossen met de sjop, om nu hier te gaan huilen? ,om je paar uit gespaarde centen?:-|
Misschien dat het druk is bij de post of zo ik had van het weekend iets bestelt track and trace gelijk dezelfde dag maar het pakketje was er pas vandaag om 16:00.