hallo,
omdat ik toch het sleutelen het leukste vind van het modelbouw gebeuren, ga ik mijn t4 helemaal herbouwen, en natuurlijk een beetje upgraden
, en dan wel vooral aan rijgedrag en "looks". het was origineel al het plan om een bouwverslag te maken toen ik hem voor het eerst opbouwde, maar toen kon ik me niet inhouden om rustig te bouwen
. dit leek mij een mooie gelegenheid om alsnog een verslagje te schrijven
in het echt staat de auto hier beneden al helemaal af, maar de foto's zijn wat laat. foto's komen gelijdelijk, door onze *** camera moet ik de foto's apart opslaan en verkeleinen. heb geen zin om dat allemaal in en keer te doen
op dit moment staat imageshack te zweten op de eerste 20 foto's, dus die komen er zo aan met een (hopelijk) mooi verhaal.
de eerste upgrade dan meteen maar, een setje van rcscrewz, met dank aan cooper die me wist te vertellen dat b4 dezelfde schroeven gebruikt als de t4.


wordt geleverd in een mooi doosje, en als je hem opendoet glimmen de schroeven je tegenmoet. ziet er al heel goed uit!
deze foto een beetje laat genomen, ik bedacht me pas toen dit in elkaar zat dat een verslagje wel leuk zou zijn


de stuurinrichting geupgraded.op mijn vorige servosaver heb ik de schroef en de armpjes waar het in gaat kapot gekregen, dus die zijn beide nieuw.en als je bezig bent,dan maar een FT blauwe servosaver schroef. omdat de oude servosaver veels te snel in werking trad, heb ik ook een nieuwe hard servosaver spring erin gedaan. voelde meteen een stuk beter aan!


RPM wide bumper, die had ik er al origineel bijgekocht. zoals te zien is, is hij al gebruikt.


en dat dan maar op het chassis geschroefd. schroeven van rcscrewz passen perfect! ( en ja, mijn fotokunsten zijn niet geweldig, eigenlijk gewoon slecht
)


de voorste draagarmen met de assen,


en op het chassis


het diff, de diff screw wordt jammergenoeg niet meegeleverd door rcscrewz.


+


+


=


een complete gearbox.


een nieuwe FT plaat, voor hopelijk wat meer koeling. motor wordt nu te warm. ( al weet ik niet hoe warm. heb nu wel zo een mooi turnigy thermometertje, dus na een rit weet ik het)


en op de gearbox met de bodyposts. hier mist nog een schroef, heb ik er later weer bij gedaan.


andere kant, komt zo de slipper op.


en dan met slipper.
alles ziet er een beetje vies uit op de foto, maar is inmiddels allemaal schoon geborsteld.
m.v.g.
arthur
omdat ik toch het sleutelen het leukste vind van het modelbouw gebeuren, ga ik mijn t4 helemaal herbouwen, en natuurlijk een beetje upgraden


in het echt staat de auto hier beneden al helemaal af, maar de foto's zijn wat laat. foto's komen gelijdelijk, door onze *** camera moet ik de foto's apart opslaan en verkeleinen. heb geen zin om dat allemaal in en keer te doen

op dit moment staat imageshack te zweten op de eerste 20 foto's, dus die komen er zo aan met een (hopelijk) mooi verhaal.
de eerste upgrade dan meteen maar, een setje van rcscrewz, met dank aan cooper die me wist te vertellen dat b4 dezelfde schroeven gebruikt als de t4.


wordt geleverd in een mooi doosje, en als je hem opendoet glimmen de schroeven je tegenmoet. ziet er al heel goed uit!
deze foto een beetje laat genomen, ik bedacht me pas toen dit in elkaar zat dat een verslagje wel leuk zou zijn



de stuurinrichting geupgraded.op mijn vorige servosaver heb ik de schroef en de armpjes waar het in gaat kapot gekregen, dus die zijn beide nieuw.en als je bezig bent,dan maar een FT blauwe servosaver schroef. omdat de oude servosaver veels te snel in werking trad, heb ik ook een nieuwe hard servosaver spring erin gedaan. voelde meteen een stuk beter aan!


RPM wide bumper, die had ik er al origineel bijgekocht. zoals te zien is, is hij al gebruikt.


en dat dan maar op het chassis geschroefd. schroeven van rcscrewz passen perfect! ( en ja, mijn fotokunsten zijn niet geweldig, eigenlijk gewoon slecht



de voorste draagarmen met de assen,


en op het chassis


het diff, de diff screw wordt jammergenoeg niet meegeleverd door rcscrewz.


+


+


=


een complete gearbox.


een nieuwe FT plaat, voor hopelijk wat meer koeling. motor wordt nu te warm. ( al weet ik niet hoe warm. heb nu wel zo een mooi turnigy thermometertje, dus na een rit weet ik het)


en op de gearbox met de bodyposts. hier mist nog een schroef, heb ik er later weer bij gedaan.


andere kant, komt zo de slipper op.


en dan met slipper.
alles ziet er een beetje vies uit op de foto, maar is inmiddels allemaal schoon geborsteld.
m.v.g.
arthur
Laatst bewerkt: