Foto,s E N Z zou handig zijn Dan weeten mensen waar je het over hebs En voor wat voor motor Is het dees toevalig Smanwijte 2591 lengte 2236 voledig houtbouw Kost 600 euro Of dees Zelfde prijs maar wat hoger van kwalitijt en veel mooier spanwijte 2385 lengte 2050mm voor 60 tot 100 cc epoxsie romp houtrbouw vleugols
Nee het is deze: Heb zelf geen ervaring met EG modellen, maar heb het bouwverslag van Thierry Brandjes gelezen (EG MX-2) en ziet er zeer goed uit.
Dat is dus dezelfde kist Aleen met andere bespaning Komt uit dezelfde fabriek Vraag maar aan thierry Maar ik mis nogsteeds de specificaties Die exstra is er in 100 maar ook in 50 cc De 100 cc is kwa specificaties precies hetzelfde Is ook gewoon dezelfde kist Die yak 54 en die andere kisten ken ik ook Komen ook uit cina
Hoi, Zover als ik het kan zien lijkt de MX-2 kist van EG Aircraft op de Goldwing versie. Echter zitten bij de EG Aircraft versie alle carbon delen die je maar kan bedenken. Bij de goldwing versie was dat bij de MX-2 niet het geval. Er zitten bij mijn geval kleine verschillen in de vleugel aan romp constructie. M.a.w. het lijkt wel of de goldwing versie een soort van prototype is geweest die separaat verder gaat op de markt. In de MX-2 versie zitten in ieder geval extra carbon liggers in de romp en vleugel naast de houten liggers. De folie is zeer tot extreem goed gefolied. Alles past goed. Natuurlijk vinden deze kisten zijn oorsprong van productie in China. Wil je echter een uniek design kwa striping, dan zal je in ieder geval iets meer moeten betalen dan de directe chinese versie. Kijk naar carbon delen indien mogelijk en leg de verschillen naast elkaar zou ik zeggen. In mijn geval scheelde de goldwing versie ongeveer 150 euro in geld. Echter voor die extra 150 euro had ik: 1. Een uniek folie design (Gary Ward) 2. Carbon spinner 3. Carbon wingtube 4. Carbon Main gear 5. Carbon tail tube 6. EG Aircraft T-Shirt en Pet (hahahaha) Greetz, Thierry
De extra 300 heeft in werkelijkheid geen middenvleugel, dit model wel. Waarschijnlijk bedoeld om meskant eigenschappen te verbeteren. Dus zijn er behoorlijk wat dingen gewijzigd t.o.v. origineel ten gunste van de vliegeigenschappen. Eigenlijk is het meer een extra 260 die heeft ook een middenvleugel. Een Yak, die zal waarschijnlijk betere langzaamvlucht eigenschappen hebben in downlines ivm die dikke snuit. Tja je bent extra fan of Yak fan. Dus je zult zelf moeten kiezen. Hoop dat je dr wat aan hebt. Greetz.
Yak of Extra..... Komt neer op de looks... welke vind je het mooist? Ik zou het wel weten! EXXXXTRA!!
Kijk, mooie keus. Ga je zeker geen spijt van krijgen, volgas aanduiken. En dan vol gas alles de hoek in duwen. Heerlijk. Dat ding breekt u niet in de lucht! Spreek uit ervaring.
De zakenpartner van eg aircraft De fabriek zit in cina Wel bale als het waar blijkt te zijn Ik had me net aangemeld om deeler te worden voor nederland