IUk vind de Savage maar een lelijk onding om eerlijk te zijn. (de Savage zou zo'n 150 euro meer kosten voor zover ik weet. ) besides dat, ik vind de Revo een erg mooi chassis (en de body ook) Ik denk dat 6s vs. 4s ook op een baan wel een verschil zal maken. mja, voor de prijs van die 3s Zippy's hoeft je het dan ook weer neit te laten. (heb ook wel een aantal 2s Lipos op het moment, dus kan altijd eens het verschil bekijken.
Ik vind de Savage ook niet zo mooi als de E-Revo. Maar er wordt over het algemeen gezegd dat de Savage een betere basher is en de E-Revo een betere racer. De Savage is momenteel 75eu duurder dan de E-Revo bij PK-Racing en is uit voorraad leverbaar: HPI100647 RTR SAVAGE FLUX HP WITH GT-2 TRUCK BODY € 775.00
Daarnaast heeft de halve wereld al een Savage....Vind de E Revo veel mooier om te zien. Maar als ik het geld te besteden had, zou het stiekum toch een Summit worden
Summit is ook echt stoer, maar vind hem voor bashen / racen toch net wat te langzaam. Tenzij je een echte crawler bent zou ik voor de E-Revo gaan. ps. Summit & E-Revo hebben zelfde chassis als ik me niet vergis, meen dat ergens gelezen te hebben. Ze hebben in ieder geval wel enkele overeenkomsten zoals de batt. tray en de interne rockers / springs.
Jah, is hetzelfde chassis, alleen is de Summit een stuk hoger gezet (langere rockers) , en de tranny is helemaal anders (Traxxas 775 motor) En dan natuurlijk die Remote Locking Diff's en andere banden
Ben zelf niet zo van de dubbele posten. Maar deze hoort hier gewoon thuis. 1:16 E Revo/Slash. 8XM0teqmpMI[/media] - Traxxas Slash 1/16 Scale First Look
Filmpjes zijn al redelijk oud RCW. En behoren eigenlijk hier (waar de filmpjes reeds gepost zijn.) Maar sowieso lijkt het me een super leuke wagen, vooral die E-Revo!! 40 MPH met een 1/16 = snel.
Na het kijken van wat meer Savage Flux filmpjes gisteravond / vannacht toch weer flink aan het twijfelen gegaan. Die Flux lijkt echt onverwoestbaar. [URL=" bash (6 delen)[/URL] [URL=" (vrij standaard) jumps[/URL] De Savage ligt wel super snel op zo'n kop, zie ook [URL="[/URL]. Het komt echt neer op het volgende: Wil je racen en een beetje bashen of wil je bashen en een beetje racen.
ze hadden de Savage Flug een Mercedes A-classe body moeten geven.. hij lijkt haast nog sneller op de kop te liggen dan m'n Mad Force. :|
Yup, veel power plus een hoge CG = omvallen geblazen ... dat is echt een grote 'drawback' aan die Savage. ps. als jullie de ERBE hebben verwacht ik wel wat pics/filmpjes en een 'reviewtje' he
Eindelijk heeft Squirrel het gedaan. (Squirrel is een goede gast van TheToyz) [URL=" Savage FLux vs. Traxxas ERBE video review[/URL] Ik ga hem nu bekijken EDIT: Review bekeken, vind het tegenvallen. Ik zie de gaten in de battery tray van de Flux wat imho een nadeel is ivm zand/water etc. De openonderkant maakt de Flux ook iets 'kwetsbaarder' snap ook niet waarom ze daar geen simpele plaats voor maken. Al met al komt het neer op hetgeen dat al bekend was. Racen = ERBE Bashen = Flux
je kunt wel bashen met een E-Revo, ze zeggen alleen dat de Savage een betere stuiterbal is. (voor alleen maar jumpen etc) en daar ben ik het wel mee eens.
Sjah, dat is opzich een voordeel van rechtopstaande veren, maar opzich kunnen de Revo wel vliegen hoor, denk alleen dat je dan wel wat aanpassingen moet maken
De E-Revo's kunnen zeker vliegen, maar zoals je zegt zijn dan verschillende aanpassingen die moeten plaats vinden. Daarom wordt hier ook stock met stock vergeleken. Want als je de E-Revo 100% aanpast basht hij wellicht beter dan de Flux. Als je de Flux 100% aanpast raced hij wellicht beter dan de E-Revo. Om dus appels en appels te vergelijken hebben we het over de RTR varianten' wagens.
ik bedoel maar... ze konden een Lada ook snel laten zijn bij TopGear, weliswaar is er toen wel zoi'n 100.000 pond aan modificaties van Lotus in gegaan.
Yay, nu net 2 E-Revo Brushless edition's besteld! (1 voor mij, 1 voor een kameraad), niet aandstaand weekeind, maar het weekeind daarna kunnen we ze ophalen!