Nuestre Señora del Pilar ( OcCre )

k denk dat ze komen voor de popcorn
Nou Sjors, ik ken ze al wat langer hoor, Popcorn krijg je er bij die gasten niet in wel een lekkere :bier:

Jullie hebben toch ook zulke bussen Sjors? 6 meter breed en 1,5 meter lang.
Zodat iedereen voorin kan zitten.

Aha, bedoel je zoiets *Hans*:
429559_Vastgelopen_attractie.jpg

Vind je vaak in de zomer in de stad/dorp op een plein :rofl::rofl:
 
@ Pietsan,

Ik heb 3 foto's gemaakt.
Misschien word het zo duidelijker?
Ik heb geprobeerd de zalingen te verwijderen maar het word echt sloop werk.
Een nieuwe doos bestellen gaat hem ook niet worden want dat kost mij dan 90,00 Euro.
En om nu alles opnieuw te maken.......

S2470001.jpeg
S2470002.jpeg
S2470003.jpeg
 
Dan nog even iets anders.
Ik heb verteld dat ik wacht op een HMS Victory die nog ontwikkeld moet worden door Amati.
Chris Watton heeft hem ontworpen en nu is iemand anders bezig om de bouwbeschrijving in de stijl van Amati te maken, inclusief de tekeningen.
Daarna moet hij nog in productie genomen worden.
Dat kan nog 2 jaar of langer duren.
Over 2 jaar ben ik 40 jaar in dienst van het concern en een deel van de bonus word dan gebruikt om hem aan te schaffen.
Prijs is nog niet bekend maar zal niet goedkoop zijn.

HMS Victory by Amati.jpg
 
@ Pietsan,

Ik heb 3 foto's gemaakt.
Misschien word het zo duidelijker?
Ik heb geprobeerd de zalingen te verwijderen maar het word echt sloop werk.
Een nieuwe doos bestellen gaat hem ook niet worden want dat kost mij dan 90,00 Euro.
En om nu alles opnieuw te maken.......

Bekijk bijlage 345096 Bekijk bijlage 345097 Bekijk bijlage 345098
Als je de Bram in zijn geheel kan verwijderen zou ik alleen de zalingen demonteren, en opnieuw maken. Onderkant Bram schuren. Het gat naar weerskanten groter en het probleem is opgelost. Na een nieuw laagje verf.
 
Dan nog even iets anders.
Ik heb verteld dat ik wacht op een HMS Victory die nog ontwikkeld moet worden door Amati.
Chris Watton heeft hem ontworpen en nu is iemand anders bezig om de bouwbeschrijving in de stijl van Amati te maken, inclusief de tekeningen.
Daarna moet hij nog in productie genomen worden.
Dat kan nog 2 jaar of langer duren.
Over 2 jaar ben ik 40 jaar in dienst van het concern en een deel van de bonus word dan gebruikt om hem aan te schaffen.
Prijs is nog niet bekend maar zal niet goedkoop zijn.

Bekijk bijlage 345099
Op zich is de Victory een mooi schip - en Chris Watton is uiteraard een geweldig bouwer.
Maar hoeveel Victory's zijn er al niet door diverse fabrikanten op de markt gebracht! En nu weer één erbij.
(Zal ik deze ook gaan ontwikkelen? :-) )
 
Ja - heb ik. Maar om andere Hans even te volgen - ik richt me op Nederlandse schepen - geen Engelse.
Dus geen angst - er komt geen Kolderstok-Victory
 
Blijkbaar is er veel vraag naar de Victory. Wat ook wel logisch is, omdat hij tot de verbeelding spreekt vanwege Trafalgar en vanwege het feit dat hij nog bestaat. Maar Hans, alhoewel het niet meer politiek correct is om positief te zijn over de gouden eeuw ben ik blij dat je het bij de Nederlandse schepen houd. ;)
 
@ Pietsan,

Ik heb 3 foto's gemaakt.
Misschien word het zo duidelijker?
Ik heb geprobeerd de zalingen te verwijderen maar het word echt sloop werk.
Een nieuwe doos bestellen gaat hem ook niet worden want dat kost mij dan 90,00 Euro.
En om nu alles opnieuw te maken.......
Ik snap het dilemma Sjors en als de boel zo goed vast zit, dan lijkt het me niet echt een probleem om het gewoon zo te laten. Echt helemaal duidelijk is het nog niet ondanks de foto's, omdat de vorm van de mars/platvorm wel wat apart is, hiervoor zou men de tekening moeten raadplegen. Het rechthoekige blok voor de masttop heb ik ook nog nooit eerder gezien, normaal zou daar de steng geplaatst moeten worden...? Maar ik wacht af en zie de rest wel voorbij komen....
 
Back
Top