B
Bart Bever
Guest
Vandaag het 20T pinion geplaatst en toeval of niet....
2 aandrijfassen gesloopt. 1 getorst en achteraan de kruiskoppeling stukgedraaid. Toch wel een wezenlijk verschil tussen het 18T en 20T pinion vind ik. Maar de grote boosdoeners zijn volgens mij toch wel de zware desperado's met Trencher banden. Als ik dit vergelijk met de andere band/velg combinaties weet je gewoon dat dit teveel is.
Ik heb nu van Revo 1 de Summit assen afgehaald en ze op Revo 2 gezet. We zullen zien wat dit geeft...
En wss bestel ik toch de stalen versie ook.
Ik wist niet dat die problemen zich zo snel ginden voordoen op 4S.
Mooi weer verwacht dit weekend... Happy driving!
Greetz!
2 aandrijfassen gesloopt. 1 getorst en achteraan de kruiskoppeling stukgedraaid. Toch wel een wezenlijk verschil tussen het 18T en 20T pinion vind ik. Maar de grote boosdoeners zijn volgens mij toch wel de zware desperado's met Trencher banden. Als ik dit vergelijk met de andere band/velg combinaties weet je gewoon dat dit teveel is.
Ik heb nu van Revo 1 de Summit assen afgehaald en ze op Revo 2 gezet. We zullen zien wat dit geeft...
En wss bestel ik toch de stalen versie ook.
Ik wist niet dat die problemen zich zo snel ginden voordoen op 4S.
Mooi weer verwacht dit weekend... Happy driving!
Greetz!