Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
De dag begon vol goede moed.. pokke weer nu

@Knalgast: Voor ruim 800 euro ben ik dan dus klaar begrijp ik he?

Ik weet niet, 800 de prak in vliegen, of 200.. Is nogal een verschil. gehe. Wel mee eens dat een 600 size mooier staat qua scale body dan een 450..

Dilemma!
 
@Oliesjeik:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Hou er rekening mee dat dat toestel amper los gaat komen van ons veld en erg lastig te landen is.

Het is een heel mooi toestel!!! Maar erg lastig te vliegen. Onderschat hem niet. Hij komt binnen als een kogel en moet ook direct aan de grond gezet worden.

Langzaam vliegen is er niet bij. Just to be warned ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Oliesjeik:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Hou er rekening mee dat dat toestel amper los gaat komen van ons veld en erg lastig te landen is.

Het is een heel mooi toestel!!! Maar erg lastig te vliegen. Onderschat hem niet. Hij komt binnen als een kogel en moet ook direct aan de grond gezet worden.

Langzaam vliegen is er niet bij. Just to be warned ;)

zie mijn onderschrift...................:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Oliesjeik:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Hou er rekening mee dat dat toestel amper los gaat komen van ons veld en erg lastig te landen is.

Het is een heel mooi toestel!!! Maar erg lastig te vliegen. Onderschat hem niet. Hij komt binnen als een kogel en moet ook direct aan de grond gezet worden.

Langzaam vliegen is er niet bij. Just to be warned ;)

Ik wist dat je er ooit 1 hebt gehad, heb je hem ook ooit gevlogen voor je hem weer verkocht :rolling:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verander je onderschrift maar in " eigenwijs zijn is alles " ;)
En jij in "Wind en regen, ik kan er niet meer tegen"? Is een oud onderschrift van u. ;)

Ik wist dat je er ooit 1 hebt gehad, heb je hem ook ooit gevlogen voor je hem weer verkocht :rolling:
Dat geldt voor 95% van zijn aankopen. :mrgreen: ;) Hij is ook aan het dementeren want voor zover ik weet, heeft-ie al een 450 heli gehad maar weer weg gedaan. :? :lol:
 
En jij in "Wind en regen, ik kan er niet meer tegen"? Is een oud onderschrift van u. ;)


Dat geldt voor 95% van zijn aankopen. :mrgreen: ;) Hij is ook aan het dementeren want voor zover ik weet, heeft-ie al een 450 heli gehad maar weer weg gedaan. :? :lol:

Dank U !!!

Overigens is deze kist volgens mij niet van Great Planes zoals die van Spike, ben nog aan het uitzoeken wat het dan wel is.
Voor deze kist zal hetzelfde gelden als voor de andere bigscales of kleine kisten waar ik nog geen ervaring mee heb: alleen onder begeleiding tot ik er wel aan toe ben :yes:
 
De dag begon vol goede moed.. pokke weer nu

@Knalgast: Voor ruim 800 euro ben ik dan dus klaar begrijp ik he?

Ik weet niet, 800 de prak in vliegen, of 200.. Is nogal een verschil. gehe. Wel mee eens dat een 600 size mooier staat qua scale body dan een 450..

Dilemma!

Ikzie jou geen heli in de prak vliegen. Ik weet nog wel dat je een filmpje plaatste hier van je heli vliegkunsten op Phoenix.

Dat gaat helemaal goedkomen.

Daarbij komt kijken dat ik met de 450 achterelkaar crashte en met de 600 nog nooit. Het vliegt gewoon veel en veel beter, is veel zichtbaarder, en dwingt respect af. Plus dat als je crast het je geen 800 kost. Een heli is simpel te repareren tot nieuwstaat, een vliegtuig is een ander verhaal. Ik zeg doen!
 
Ik wist dat je er ooit 1 hebt gehad, heb je hem ook ooit gevlogen voor je hem weer verkocht :rolling:

Dat klopt..

P7100090.JPG


Reden dat ik die verkocht heb weer is omdat er op het veld in Heemskerk niet mee te vliegen valt (zal op het nieuwe veld niet veel anders zijn vrees ik) :teacher:

Maar goed, daar ga je nog wel achterkomen met je eigenwijsheid :lol:

En jij in "Wind en regen, ik kan er niet meer tegen"? Is een oud onderschrift van u. ;)


Dat geldt voor 95% van zijn aankopen. :mrgreen: ;) Hij is ook aan het dementeren want voor zover ik weet, heeft-ie al een 450 heli gehad maar weer weg gedaan. :? :lol:

Klopt. Ben het imago ook een beetje beu aan het worden, dus probeer er wat verandering in aan te brengen. Zodoende gaat er niet veel meer weg, zonder dat het gevlogen heeft.
 
Dat klopt..

P7100090.JPG


Reden dat ik die verkocht heb weer is omdat er op het veld in Heemskerk niet mee te vliegen valt (zal op het nieuwe veld niet veel anders zijn vrees ik) :teacher:

Maar goed, daar ga je nog wel achterkomen met je eigenwijsheid :lol:

ben ook lid van FMS............
enne, Columbus vond men vroeger ook een eigenwijze hark :confused:
 
Maar of hij er vrienden mee maakte...........................

Wel hoogmoedig van jezelf om jezelf te vergelijken met Columbus.
 
als ik niet zo eigenwijs was geweest zat ik nu nog op de hoogovens ook, dus tot op heden geen klachten :nooo:
ik had het ook over vliegtuigen , niet je loopbaan ;)

En jij in "Wind en regen, ik kan er niet meer tegen"? Is een oud onderschrift van u. ;)

en dat onderschrift gaat deze wel op ;)

Dat geldt voor 95% van zijn aankopen. :mrgreen: ;) Hij is ook aan het dementeren want voor zover ik weet, heeft-ie al een 450 heli gehad maar weer weg gedaan. :? :lol:

mooi onderschrift voor spijker zou zijn :

ik koop snel en verkoop snel , maar tussen koop en verkoop zit zeer weinig tijd , das tut mir leid ;)



lekker nu ff aan lunchen thuis , lekker rustig hier , helemaal goed , en zo weer verder werken 5 huizen verderop .
 
Knaller: Stom genoeg ben ik weer aan het simmen met een Trex600 :D

Crap, waarom is er zoveel te doen in de modelbouw wereld en waarom ben ik net een ekster? :D
 
Knaller: Stom genoeg ben ik weer aan het simmen met een Trex600 :D

Crap, waarom is er zoveel te doen in de modelbouw wereld en waarom ben ik net een ekster? :D

ach , ik ken het , heb er ook wel last van , heb het 1 nog niet klaar of denk al aan een volgend project ;)

maar 1 ding doe ik wel , ik vlieg alles wat ik koop :cool:
 
Pak dan is voor de gein de standaard trex 600 electric.

Zet de expo op aileron elevator en rudder op 30%
Flybar op passive flybarless
agility op 124
gain op 58
tail rotor max pirouette rate op 350
 
Zet de expo op aileron elevator en rudder op 30%
Flybar op passive flybarless
agility op 118
gain op 58response 120
tail rotor max pirouette rate op 350
 
jeeeeh , mazzeltje dat ik thuis eet , dingdong hk :p

onder andere 2 verse 2650 3s lipo's binnen :D

*werken gaat :(*

terwijl ik liever even de simprop ga starten :p *
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top