Vloek, tier en raas Vorige week zei de castle distributeur in belgië dat t me 70 tot 100€ zou kosten om de monster te repareren/vervangen zonder garantie. Nu zeggen ze opeens dat ze buiten garantie nix doen en dat ik maar in nederland had moeten kopen ipv wat geld te willen besparen door in de vs te kopen. En boven 500gr opsturen naar de vs mag niet meer per vliegtuig, en gaat dus minimaal 3 wkn langer duren.. Dus minimaal de komende 7 weken niet rijden. Laatste x dus voor mij...
@ Kez Jeetje, lullig om te horen... Kan me dat bijna niet voorstellen van distri. Maar ESC is niet zwaarder dan 500gr hoor, toch ?
idd, heb m net gewogen, gaat me met verpakking e.d wel lukken onder de 500gr. Hoop alleen dat ze die 3 wkn kunnen aanhouden en niet 8 weken zoals die belg zei....maar ja, die geloof ik zowiezo niet meer..
Kunt hem met express sturen, dan is ie met 48 uur bij hun, retour kan ook op die manier is wel stukje duurder.
Of, koop er hier een, tos je kapotte in de verpakking na een paar weken (misschien de stikkers op de buitenkant ff wisselen) en verstuur die dan naar de distributeur... (niet dat ik zo iets voor stel natuurlijk stel je voor... )
Als je het aankoopbewijs hebt, dan kan je de regelaar gewoon onder garantie gerepareerd worden. Maakt niet uit waar je'm gekocht hebt. En als je geen aankoopbewijs hebt, toch proberen garantie te claimen. Dat is mij laatst ook gelukt. Heeft me dus alleen de verzendkosten naar de VS gekost.
Ja, in Kansas wel .. Hij is onderweg, 25,60€ aangetekend verzenden. Hoop dat ik m met een week of 4/5 weer terug heb...
He Kez,die brushed e-revo die ik van je heb gekocht,rijdt als een tierelier. Ik heb er nu een brushless set inzitten van Sky rc de 1/8 toro combo,en hij gaat als een trein,deze combo is te vergelijken met een mmm,dus mocht het te duur uitvallen,dan kan je dit nog in gedachten nemen,hij kan tot 6s aan. ik heb nu de eerste schade aan de e-revo,een lager in de diff is met een sprong uit elkaar geklapt,dus daar komt vandaag een nieuwe voor,en dan kan hij weer vliegen.
Al je een mail krijgt met een bericht dat hij wel/niet gerepareerd wordt, stuur dan meteen een reply met het verzoek geen commerciële waarde op het pakket te zetten wat ze terug sturen. Het is immers een reparatie en anders moet je BTW betalen over de reparatie bij invoer. Bij mij hebben ze "warranty repair" erop gezet, en het pakket werd niet onderschept door de douane.
Heej Pinkie, heb net een Savage Flux 2350 aangeschaft, kunnen we samen weer eens Elektro rijden ipv Bigscale
@drkdgglr.. Yep, dat heb ik nu al zelf op de doos gezet; ga ervan uit dat ze dezelfde gebruiken voor retour.. @ Pinkie...Ja, t verschil tussen brushed en brushless is toch best groot bij de revo,he Mooi dat ie goed gaat...
ik heb nu een revo 3.3 diff gezien, en gelezen dat ik de "I-bar" er wel in kan plaatsen alleen de U gevormde plaatjes aan het einde niet erin kan doen, klopt die. Alleen had ik nog een vraag. Ik heb nu nog 1 kapotte O-ring, dat is die grote die tussen mijn Tandwiel en mijn Case komt (die zwarte). Als iemand nog zo'n O-ring heeft en die wil verkopen zou die mij een PB willen verzenden. EDIT: Is 5000 CPS olie in mijn diff goed of moet het dikker???
Van de week ff tijd vrijgemaakt om de revo weer helemaal op te knappen, dus alles uit elkaar, netjes nalopen. Dolle schroeven vervangen, wd40 bad gegeven, en alles weer gemonteerd. Ziet er weer uit als een nieuwe. Ik net de revo aanzetten...................... doodse stilte.:help: Wat nu weer aan de hand, accu's wisselen voor volle. Nope nog niks, motordraden los, en ontvanger los en toen deed hij het weer. Motordraden weer vast, yep nog steeds, ontvanger eraan en weer dood. Er zitten nog extra stekkers aan vast zoals de summit leds en Castle blower. Stekker van de leds gaf het probleem, dus ga je verder kijken waar het misgaat. Achter bij de shocktower had ik dus 1 van de leddraden per ongeluk tussen de schroeven gedraaid waardoor hij dus kortsluiting maakte. Moraal, een mamba monster is dus ook ingedekt voor kortsluitingen, dan gaat hij simpelweg gewoon niet aan.
Bij 2 van de 3 Mamba monster regelaars die ik heb is de BEC gewoon bagger. Op m'n ERBE, welke ik dus nu al 2 jaar in gebruik heb, kan ik zonder enig probleem een 20kg Savox servo laten mee lopen op de bec. in m'n Rally had de MMM al moeite met een 7kg servotje, laat staan dat de snelle savox die er nu in zit ging werken. en de regelaar in m'n E-LST gaf hetzelfde probleem. die 2 regelaars zijn beide nog erg nieuw. dus de BEC van de oude regelaars is definitief beter dan die van de nieuwe(re) regelaars.
Heb ik ook geluk, bij mij doet die 20kg savox het ook gewoon.;-) Maar volgens mij heeft mijn verhaal niks met de bec te maken toch? Voorkomt de BEC kortsluitingen? Ben er niet heel erg in thuis namelijk.
Hoe zit het met de 2.4Ghz zenders van Traxxas. Hierin kunnen 4 batterijen. Stop je hier gewone batterijen in 4 x1.5V kom je op 6V, maar stop je er oplaadbare penlightaccu's in heb je maar 4 x 1.2V en kom je op 4.8V. Krijg je met 4.8V geen problemen met de reikwijdte. Wie kan me hier mee over vertellen/duidelijk maken.
Stop je er volle oplaadbare penlights in zal het wel goed gaan dnk ik. 1.2v zijn lege oplaadbare penlights
Helemaal mee eens dat 1.2V leeg is, maar tijdens een middagje bashen worden ze leger, waar ligt dan het kritische punt dat je problemen zou kunnen krijgen met je reikwijdte.