die porsche kap past goed.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
was het nou piepschuim of schuimrubber?
Vandaag wezen knallen in de sneeuw op de hei in Brunssum met mijn zoon.
Allebei de revoos uitgerust met MMM combo,alleen die van mijn zoon met 2200 kv.
Die van mij met de 2650 kv. Met 4cels begonnen, daarna mijn zoon met 6cels.
Ging 10 min. goed. Voor de 2de keer bij mijn zoon de moter overleden [ 1ste keer
EZ run 2000 kv]. Omdat bij mij n push rod overbrak heb ik zelf niet met 6cels kunnen
rijden. Eigenlijk durf ik t niet eens meer!
Wat ik me nu afvraag is of de kv niet te laag is voor 6cels te rijden?
Groetjes
die porsche kap past goed.....![]()
Bij de brushless op lipo is de aangeraden vertanding 18-54. Dus 54 als spur!Jullie hebben t over 54 bij standaard pinion
ik zou met 18/68 dus eigenlijk continu wheelies moeten trekken.Dat is dus niet zo. Als ik er nu een 54 in zou zetten zou ik wel wat meer topspeed hebben , maar dan komt die helemaal niet meer van zn plaats, neem ik aan...
Is die bij de brushless versie dan wel nog snel genoeg met acceleratie met 18/54?
Mmh, weet nog niet zo goed wat ik hiermee moet....
Bij de brushless op lipo is de aangeraden vertanding 18-54. Dus 54 als spur!
Hoe dat bij de brushed versie zit weet ik niet.
Daarbij is brushless zo krachtig dat de acceleratie alleen maar sneller wordt als je van 18-68 naar 18-54 gaat (lees: sneller accelereren kan ie toch niet aangezien de grip ontbreekt en als je dat wel hebt je met een backflip op z'n dak ligt).
Ik heb zelfs een tijdje op 22-54 gereden, ook off-road. En dat ging ook nog prima, hoewel de motor wel wat warmer werd.
leuke optieJup!
Of lagers overzetten.![]()