BNK Awards 2010

Meest deuzige actie: Janus, voor een kamikaze aanval op een baaninzetter waar de gemiddelde japanner nog wat van zouden kunnen leren.


lol, tja, der was blijkbaar eentje door het afweergeschut geraakt, en m'n eskader jagers stond nog op de grond :-(

Ontwijken zou gelijk geweest zijn aan 'plooien', uit de lucht plukken leek gewoon makkelijker en ook 8) .....en nee, 't was niet met de bedoeling de vliegwiel-geheimen te ontfutselen van die X-machine v/d Darkside, die had de Janus me voordien al ff toegelicht ;-)

Ach, ik heb gewoon met die actie wat tegengewicht willen leveren voor die 'vintage blue dish' toestanden van dit weekend

;)
 
beste sportieve prestatie van bnk4:
wouter z, in het midden baanzetten in de C finale 4wd
totaal geen rust gehad.

beste progressie van een single bnk:
jeroen A AKA staartmans, heeft de A 2wd bereikt!!

notitie: 7 X-6en in de A 2wd!!

grote rode brulbaviaan in de A 4wd, jezus wat een debiel was dat
 
Grote rode brulbaviaan? Je hebt gisteren toch alleen met de 2wd mee gereden?
 
Het was mijn eerste BNK dit jaar en het is een gezellig weekend geweest. De weergoden hadden het beste met ons voor en zaterdagavond heb ik genoten van een heerlijke en gezellige BBQ. Organisatie en MVB bedankt!

Helaas wil ik over het verloop van de wedstrijd zelf nog wel een kritische kanttekening plaatsen, zonder met een beschuldigende vinger te wijzen naar wie dan ook, gebaseerd op ervaringen die ik heb opgedaan op de BNK's waar ik aan mee gedaan heb (zo'n 8 wedstrijden). Mijn ervaring is en daarmee is vrijwel iedereen het eens waarmee ik dit onderwerp besproken heb, is dat er afgezien van in de A-finale 2WD, echt ontzettend lomp gereden wordt en dat hier vrijwel niet tegen opgetreden wordt. Nogmaals ik wijs hier niet naar één persoon of één vereniging, maar dit is mijn ervaring met het BNK in zijn algemeen en voor mij een reden om er sterk aan te twijfelen uberhaupt nog eens mee te doen aan een BNK.

Ik hoop dat mijn mening breed gedragen wordt en dat daar eventueel wat mee gedaan wordt, want ik zou het erg jammer vinden om deze reden BNK's te laten schieten.


Gr.
Wouter
 
ontzettend lomp gereden wordt

+1, enkele uitzonderingen daar gelaten was de 4WD A-finale bijzonder vervelend.

1) Veel irritaties
2) Weinig uitpraten na een (aantal) aanvaring(en)
3) Veel geschreeuw op de stelling
4) Weglopende rijders die (al dan niet geholpen door..) stoppen met rijden

Mijn mening is dat dit vooral een taak is voor de rijders om het gemak te bewaren en elkaar wat ruimte te GUNNEN (niet geven). Dat is niet altijd makkelijk, maar als het dan eens misgaat, biedt dan je verontschuldigingen aan en laat de gedupeerde voorbij en rij weer verder. Bijvoorbeeld Fritz in de B-finale! Die tikte er eentje af in de chicane en liet deze na excuses weer passeren om hem vervolgens weer op de huid te gaan zitten!

In 2WD was er ook 1 bij... Die heb ik verteld dat hij niet meer verder hoefde te rijden. Ook lomp en ondoordacht. Het is voor het eerst dat ik iemand dat heb moeten mededelen...

Laatste irritatie:
Nog wat mensen die zomaar over het circuit gaan lopen/ lomp springen bij de stijle schans terwijl er nog mensen aan het racen zijn.

Genoeg gezeverd ;-)
 
+1, enkele uitzonderingen daar gelaten was de 4WD A-finale bijzonder vervelend.

1)
2)
3)
4) Weglopende rijders die (al dan niet geholpen door..) stoppen met rijden


En dan alle regels aan hun laars lappen, zoals blijven staan op de rijdersstelling tot hun race gereden is !
Waar dienen die regels eigenlijk voor ? Gewoon om maar wat op papier te zetten denk ik !
Zoals volgens start nummer de rijderstelling op gaan in volgorde (Wat een chaos voor volwassen mensen die niet tot 10 kunnen tellen)


GRTS Dirk

PS; De BBQ was toch goed ! En een tof weekeinde gehad aldaar te Bergschenhoek !!
 
Laatst bewerkt:
Probleem met regels is alleen dat je eigenlijk bij alle regels iemand moet hebben om eea te controleren:

1 + 2) de commentator + computer bediener
3) iemand die de baanzetters controleert (of ze er zijn en of ze goed staan)
4) iemand die de controleert of iedereen de auto's op de tafel zet
5) iemand die de technische controle doet
6) iemand die controleert of iedereen wel in de goede volgorde de rijderstelling oploopt.
7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 en 17) Voor iedere auto 1 referee die eventuele incidenten op de baan waarneemt en na een avondje zwaar tafelen tot de conclusie gaan komen om iemand uit de uitslag te halen?

Conclusie:
Normaal na (blijven) denken en rekening houden met anderen is de remedie voor de meeste kwaaltjes. Als je last hebt van lange tenen kan een plastisch chirurg misschien een oplossing bieden.

M
 
Ik heb het al verstaan,
Het was zeer leuk in de 4*4!
Heb dus niet echt iets gemist door niet te komen.
Hopelijk zijn we allemaal een beetje beter gezind de volgende wedstrijden!
Ten einde is het toch voor het plezier dat we allemaal mee rijden want echt geld mee verdienen doe je niet echt.
Greetz en tot in Kampenhout allemaal (waar er referees gaan zijn!),
Kusal
 
Wat is kinderachtiger.
a) een kleine die met een Nikko autoke van de speelgoedwinkel rond rijdt rond de keukentafel.
b) een grote mens die met een duur autoke racet en daar dan kan ruzie rond maken of vies gezind is al hij niet kan winnen...

:rolling:

Cooper is al lang gelukkig als hij niet in de Z-finale zit (de Y-finale), zich amuseert en niet teveel kosten maakt aan zijn autoke.

en mensen zijn filmpje en foto's appreciëren en misschien af en toe eens een fotoke kopen als steun voor dat vele werk. ;)
De foto's van Vlijmen staan trouwens al even online, niemand die foto's wil?
 
Helaas wil ik over het verloop van de wedstrijd zelf nog wel een kritische kanttekening plaatsen, zonder met een beschuldigende vinger te wijzen naar wie dan ook, gebaseerd op ervaringen die ik heb opgedaan op de BNK's waar ik aan mee gedaan heb (zo'n 8 wedstrijden). Mijn ervaring is en daarmee is vrijwel iedereen het eens waarmee ik dit onderwerp besproken heb, is dat er afgezien van in de A-finale 2WD, echt ontzettend lomp gereden wordt en dat hier vrijwel niet tegen opgetreden wordt. Nogmaals ik wijs hier niet naar één persoon of één vereniging, maar dit is mijn ervaring met het BNK in zijn algemeen en voor mij een reden om er sterk aan te twijfelen uberhaupt nog eens mee te doen aan een BNK.

Je wijst niet naar één persoon of één vereniging maar naar iedereen behalve de a-finalisten.
En dan weet ook ik niet met wie je dat hebt besproken maar dat zullen dan alleen de a-finalisten zijn, aangezien je hier stelt dat iedereen lomp rijdt behalve de a-finale 2wd.

Er zijn inderdaad mensen die geen moeite doen om er een "nette" race van te maken en het niet zo nauw nemen met de regels van het bnk maar om nu te stellen dat iedereen lomp rijdt behalve in de a-finale is wel erg overdreven.

En als je oplet zul je zien dat er ook in de a-finale weleens wat acties voorkomen die niet direct onder de categorie "netjes" vallen.

Ook ben ik het er niet helemaal mee eens dat er niet opgetreden word, zeker gisteren heb ik Michael verschillende mensen aan horen spreken op hun "rijstijl", maar zoals hij al zei is het zo goed als onmogelijk om alles te zien en iedereen op hun acties aan te spreken.
Het gebeurd inderdaad niet bij alle clubs dat er een "wedstrijdleiding" aanwezig is zoals gisteren, daar kan inderdaad nog wat van geleerd worden elders.
Vooral de regelmatige updates over welke auto's snel zijn en wie er op moet letten omdat er snellere auto's achter hem zitten is erg handige info, zodat er niemand gehinderd word.
 
JAAAAAAAA

award voor Michael, beste speaker van de BeNeLux !

Bij deze wil ik u graag boeken voor de GP volgend jaar.


nog een quote van Somerwil:
"Nooooouuu die zijn wel heel snel op hun pikkie getrapt, en dan zal je nog heel goed moeten kijken waar je trapt want 't is vast maar een kleintje"
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat er zo gereageerd wordt. (Met uitzondering van de reactie van Michael.)

Ik wijs niet naar iedereen behalve de A-finalisten. Ik geef alleen aan dat er in de A-finale netter gereden wordt. Ik heb dit ook met mensen bespoken die niet in de A-finale rijden (B, C en D finale rijders.) Ik heb dit niet alleen gisteren besproken.

Het is niet omdat ik zo niet kan winnen, want dat lukt me ook niet als er wel netjes gereden zou worden;-) Daar is het me dus echt niet om te doen.

Ook ik heb iets gedaan dat niet netjes is (weglopen van de rijdersstelling) en dat had ik niet moeten doen. Mocht daar een straf op volgen dan accepteer ik die zonder morren.

Ik wou alleen iets bespreekbaar maken, maar kennelijk staat daar niet iedereen voor open, of is het onderwerp te beladen.

De informatievoorziening v.w.b. de plaatsen e.d. tijdens de final was inderdaad prima!

Ik heb geen lange tenen, want het gaat niet om mijn ego, maar het gaat me wel om mijn plezier (en die van anderen) dat met onbehouwen rijgedrag vergald wordt.


Meer heb ik er niet over te melden. Mijn zegje is wel gedaan.


Gr.
Wouter
 
Nog een award: meeste domme vragen op 5minuten:

Tessa

"wat is een vuvuzela?"
"Gasthuis? wat is dat?"

en dan ben ik er nog 2 vergeten
 
The Great One and Only Wouter Wijnen is dit jaar nu al kampioen 2010 BNK 2WD.

Die verdient toch ook een mooie nominatie ! :rolling:

Proficiat Wouter !:proost:

GRTS Dirk
 
Bij deze nog ff een nominatie voor beste cameramanfotograaf , onze aller Jeroen ''Cooper'' Vaneste
 
euuuuuuu
heb ook niet mijn best gedaan in verband met regels in stand houden maar het is wel zo dat er zelfs in de 4X2 A finale dingen gebeurd zijn die er ook niet door kunnen (en ik was niet de enigge die dat vond) .
het is trouwens ook zo dat de 4X4 meer last heeft van een puttigge piste dan nen 2wd en daarom ook moeilijker te rijden is zoals in dit geval dus wel was. en dan niet te vergeten dat de ubermenchen in de 4X2 rijden zoals ze zelf zeggen .
moet wel zeggen dat onze vriend sommervil zeker en vast zijn best gedaan heeft om er iets goed van te maken , dus op dat gebied veruit beste bnk al dit jaar.
alleen zonde dat de piste zover afgetakelt was op het einde.
mag al dan niet zo lijken maar vond dit zeker een geslaagd bnk.
groeten
 
Back
Top